16 авг 2018       Курс: 1$ = 28 грн.
 
 
В корзине нет товаров
 
 


  

 

  

 

Новости Политика Политологи объяснили, чего ждать от обещанных президентом политических реформ
« назад

03 января 2012 12:40

Политологи объяснили, чего ждать от обещанных президентом политических реформ

 
Політологи пояснили, чого чекати від обіцяних президентом політичних реформ і як їх поява пов'язана з мітингом на Болотяній площі.
Заступник директора Центру політтехнологій Олексій Макаркін оцінює ініціативи президента, що пролунали в посланні до Федеральних зборів, як дуже важливі, хоч і дещо запізнілі. "Однак це не катастрофічно:" запізнення "може створити проблеми для якихось політичних інтересів, проте для загального розвитку політичної системи Росії це дуже позитивно", - вважає політолог.
Між тим, на думку спікера Держдуми Сергія Наришкіна, ініціативи президента не пов'язані з мітингом на Болотної. "Деякі будуть говорити, що пропозиції з'явилися під натиском Болотяній площі. Частина з пропозицій обговорювалася і раніше", - заявив екс-глава адміністрації президента.
На думку А. Макаркіна, якби президентське послання пролунало на початку вересня, "ціни б йому не було". "Це було б сприйнято зовсім інакше, як ініціатива влади, як її добра воля, як бажання в превентивному порядку змінити ситуацію і зберегти ініціативу. Можливо, в цьому випадку і мітинги були не потрібні. Але це відбулося тільки після мітингу. Добре, коли влада слухає людей, але ефект від цього буде менше, ніж якби вона сама за своєю ініціативою б це запропонувала ", - зауважив А. Макаркін.
Також, на його думку, є низка дуже важливих деталей. "В. Путін сказав про прямі вибори губернаторів за дуже оригінальною схемою з президентським фільтром. Президент має право відхилити будь-яку кандидатуру перед тим, як вона виставляється на голосування. Крім того, кандидатів можуть стверджувати тільки партії, представлені у відповідному регіональному Заксобраніі, а в деяких заксобранія тільки 2 партії. Тобто виходить, що будуть тільки 2 кандидати. На мій погляд, це обмежить можливості реалізації волі виборців ", - вважає заступник директора Центру політичних технологій.
Здоровою ідеєю політолог назвав також спрощення процедури реєстрації партій. "Тепер політики з позасистемної опозиції, яких уже практично загнали в кут, під позапартійний простір, зможуть брати участь в партійній битві. Важливе питання, як ці партії будуть самореалізовуватися. Парламентські вибори вже пройшли, на президентські кандидати вже зареєстровані. Погодиться опозиція чекати до 2016р., до наступних парламентських виборів? Вони не мають свого представництва в заксобранія, відповідно, будуть наполягати на тому, щоб мати право висувати своїх кандидатів на губернаторських виборах, щоб не тільки нинішні партії могли це робити. Вони, звичайно, захочуть брати участь у будь -то формі на федеральному рівні ", - дивиться в майбутнє А. Макаркін.
У свою чергу, президент фонду "Петербурзька політика" Михайло Виноградов погоджується, що слова президента - це реакція на мітинг на Болотяній площі. "З точки зору протестного тренда, напевно, радікалісти звернення президента будуть розглядати як недостатнє, тому це, швидше, крок з цементування еліт, створення у неї очікувань від дії влади".
Найпростіше зв'язати послання Д. Медведєва з подіями на Болотяній площі, тим більше, що події сусідять у часі, проте заступник директора Центру політичної кон'юнктури Росії Олексій Зудін бачить інші причини заявлених реформ: "Мені здається, що в набагато більшому ступені перехід до нового етапу розвитку політичної системи - це частина планового політичного будівництва ".
На думку А. Зудіна, якщо уважно і спокійно подивитися на попередні кроки, які були зроблені, перш за все, в роки президентства Д. Медведєва, і деякі кроки, які були зроблені ще при В. Путіні, то очевидно, що цей етап був у значною мірою підготовлений попереднім. "Так що в даному випадку мова йде не про ситуативну реакції на подію, хоч і дуже важливе, а про продуманому, орієнтованому на перспективу політичному будівництві. Інша справа, що виступи громадян, які були не почуті в рамках існуючої політичної системи, зайвий раз нагадали про те, наскільки затребуваний новий етап", - зазначив А. Зудін.
На його думку, у зверненні було піднято багато важливих питань, оскільки воно стало підбиттям підсумків всього періоду правління Д. Медведєва. "Зараз, - вказав А. Зудін, - країна вступає в новий етап розвитку політичної системи, при якому зберігається спадкоємність". Як приклади він навів повернення до прямих виборів губернаторів, при яких, проте зберігається роль партій і президента як гарантів єдності.
Інший приклад - повернення одномандатників. "Механічний повернення до одномандатникам 90-х рр.. Був би непродуктивний, оскільки одномандатники того часу йшли багато в чому як самодостатні одинаки, дуже часто без зв'язку з політичними партіями. Можна припустити, що в даному випадку принцип присутності політичних партій та в одномандатних округах буде підтверджений , - сказав А. Зудін, зазначивши, що присутність політичних партій важливо як для функціонування Держдуми, так і для виборців, яким важливо визначити приналежність кандидата, крім того, важлива дисципліна при виконанні обіцянок, яку передбачає приналежність до політичної партії.
Заступник директора Центру політичної кон'юнктури вважає також важливим проект громадського телебачення. Було оголошено, що телебачення буде повністю незалежним, а не номінально, як це було в 90-і рр.., Коли ТБ було незалежно від держави, але представляло інтереси могутніх приватних інтересів. "В даному випадку мова йшла про такий формат для суспільного телебачення, який би звів до мінімуму можливості власників визначати зміст даного ЗМІ", - підсумував А. Зудін.
Глава Кабардино-Балкарської Республіки Арсен Каноков вважає, що пропозиції, що містяться в посланні президента, свідчать интернет магазин Miramax про те, що соціально-політична система Росії виходить на якісно новий етап розвитку. "Після успішної стабілізації політичного і економічного життя, яка сталася в 2000-і роки, з'явилася можливість реформувати державну систему, зробити її більш прозорою і відкритою. Багато запропоновані главою держави заходи раніше неодноразово обговорювалися, так що має місце стратегічно продумане продовження перетворень, а зовсім не тактична реакція на ті чи інші події ", - заявив він.
"Як глава регіону я вітаю пропозиції, які спрямовані на більш тісну взаємодію суб'єктів Федерації з центральною владою. Саме це буде досягнуто з поверненням до одномандатних округах при виборах до Держдуми: у кожній території буде свій представник в парламенті", - вказав А. Каноков.
Що стосується зміни бюджетних відносин між центром, регіонами і муніципальними утвореннями, то, на його думку, така необхідність назріла у зв'язку зі вступом в дію в повному интернет магазин Мирамакс обсязі закону про місцеве самоврядування.
"Такі зміни накладають на муніципалітети більшу відповідальність, але вони повинні бути підкріплені відповідними фінансовими повноваженнями. Будуючи більш збалансовану систему відносин між усіма рівнями влади, керівництво країни в першу чергу зміцнює єдність і цілісність Російської Федерації", - вважає А. Каноков.
     
OS X Mountain Lion
подробнее
Angry Birds захватили мир
подробнее
Смартфон заботится о хозяине
подробнее
Ученые «взломали» нейроны мышей
подробнее
Кэмерон погрузился на дно Марианской впадины
подробнее
 
 Copyright © 2018 
   
Разработка веб-сайта: Студия COM.CV.UA
1.9006311893463